Nem tetszik? Nem passzol? Nem a megfelelő színt vagy méretet választotta, és vissza szeretné cserélni vagy visszaküldeni a terméket?
A törvény szerint 14 nap áll rendelkezésedre, hogy indoklás nélkül visszaküldd, 30 napon belül visszaküldheted nekünk - ez a mi bónuszunk neked. A csere a nem megfelelő áru visszaküldését és az új áru új megrendelését jelenti. A visszaküldött áru beérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a pénzét.
Az áruk visszaküldése
- Töltse ki a visszaküldési űrlapot (a visszaigazoló e-mailben találja a számlával együtt), vagy letöltheti ITT. Vagy helyezzen be egy papírlapot, amelyen szerepel (rendelésszám, név, termékkód és név, valamint a visszatérítéshez szükséges számlaszám.
- Menjen el a Packeta-val szolgálat legközelebbi fiókjába, és jelentse a visszaküldési kódot a 95947138 címen. Az ügyintéző kinyomtatja és felragasztja a címkét a csomagra.
- A helyszínen semmit sem kell fizetnie, a visszaküldés elszámolásakor 59 CZK-t vonunk le.
- Alternatív megoldásként saját költségén gondoskodhat a visszaszállításról. Nelun s.r.o., Za Humny 3301, 697 01 Kyjov, Cseh Köztársaság
A csomagban mindig lennie kell egy visszaküldési űrlapnak (a számlával együtt küldött e-mailben találod), ezt letöltheted ITT. Vagy egy papírlap, amelyen szerepel (rendelésszám, név és vezetéknév, termékkód és név, valamint a visszatérítéshez szükséges számlaszám.
Kérjük, hogy a termékeket viseletlenül, sérülésmentesen, szennyeződésmentesen és eredeti dobozukban/csomagolásukban, minden címkével együtt küldje el (hogy valaki mást is boldoggá tehessen vele).
Ha INGYENES AJÁNDÉKOT kapott a termékkel együtt, akkor azt a termékkel együtt küldjük vissza, amivel együtt küldték.
Kérjük, hogy az árut viseletlenül, sérülésmentesen, szennyezetlenül és az eredeti dobozban/csomagolásban, az összes címkével együtt küldje vissza (hogy valaki mást is boldoggá tehessen vele).
Ha INGYENES AJÁNDÉKOT kapott a termékkel együtt, akkor azt a termékkel együtt küldjük vissza, amellyel együtt küldték.
Kérjük, ne használja a cipősdobozt csomagolásként a postázáshoz, és ne címkézze vagy írja le címkékkel, címekkel stb., köszönöm .
Reklamációk
Hibás áru reklamációjához kérjük, töltse ki a visszaküldési űrlapot, és küldje el nekünk az árut a fenti visszaküldési eljárásnak megfelelően.
A reklamációt 30 napon belül feldolgozzuk, kivehető hiba esetén (csak cipőre vonatkozik) meg tudjuk javítani. Kérjük, hogy tisztán és mosottan küldje el nekünk, különben nem tudjuk visszaküldeni.
Mielőtt elküldi a reklamációt, kérjük, még fontolja meg, hogy az indokolt-e.
A textíliák esetében a vásárlástól számított ½ éven belül fellépő anyaghiba gyártási hibának minősül, és szintén jogosult az elállási/szavatossági igény érvényesítésére. Ha az árut "egy évvel ezelőtt" vásárolták, akkor nem igazán gyártási hibáról van szó, és a reklamációt el kell utasítani.
A cipő élettartamát a használat módja és intenzitása határozza meg - helytelen vagy intenzív használat esetén a cipő 24 hónapnál jóval hamarabb elhasználódik, anélkül, hogy a hibás teljesítésre vonatkozó igényt megalapozná. A megalapozatlan igények leggyakoribb okai a következők:
-
Az árut nem megfelelő célra használták (pl. kerékpározáshoz, sportoláshoz használt cipő, beltéri cipő kültéren stb.).
-
Az áru már az átvételkor hibás volt, mégis használták - méretkülönbség a bal és a jobb cipő között, görbe varrás, egyenetlen talp stb.
-
A hibát mechanikai kopás okozta (kemény és durva felülethez való dörzsölés miatt megkopott vagy kilyukadt anyag).
-
Nem megfelelően megválasztott lábbeli (a cipő nyomódik, leválik, nem illeszkedik a lábra...)
-
A hibát nem reklamálták a megjelenésekor, és az árut a hiba megjelenése után tovább használták, és csak nagymértékű sérülés - pl. lyuk a talpban, a cipő jelentős kioldódása stb.) és összességében kiálló cipő esetén nyújtották be reklamációra.
-
A hibát a nem megfelelő használat (dörzsölés, kopás, áztatás), nedves körülmények között történő tárolás, nem megfelelő karbantartás - a rendszeres impregnálás és krémezés hiánya, mosás, nem megfelelő tisztítás, a színtartóságot befolyásoló tisztítószerek alkalmazása, sugárzó hővel, szárítóban vagy hajszárítóban történő szárítás, napozás, a vásárló-fogyasztó beavatkozása vagy mechanikai sérülés okozta.
A reklamációkra a vonatkozó reklamációs eljárás vonatkozik, amely az Általános Szerződési Feltételek részét képezi.