SUPERFIT és PROTETIKA téli csizma 10% kedvezmény. Kód MIKULA10
www.pidilidi.hu www.pidilidi.hu
0 Az Ön kosara 0 Ft

Hogyan vásároljak

HOGYAN VÁSÁRLHATÓ?

- Regisztráljon és jelentkezzen be

Az e-boltban szereplő árak ÁFA-val vannak feltüntetve, CZK-ban, EUR-ban vagy HUF-ban a kiválasztott országnak megfelelően (Csehország, Szlovákia, Magyarország). Az általános árak azoknak a végfelhasználóknak szólnak, akik egyszerre egy darabot akarnak vásárolni.

- Vásárlás regisztráció és bejelentkezés nélkül

Regisztráció nélkül vásárolhat e-boltunkban. Ez a lehetőség azoknak az ügyfeleknek szól, akik ritkán vásárolnak nálunk. Még akkor is, ha így vásárol, kérünk néhány szükséges információt az áruk leszállítása miatt.

- Regisztrációs és bejelentkezési vásárlások (végfelhasználó)

Ez a lehetőség olyan végfelhasználók számára áll rendelkezésre, akik gyakrabban szeretnének vásárolni. Ez az opció elmenti az egyes rendelésekhez szükséges adatokat.

Ne feledje a bejelentkezési nevét és a jelszavát.

- Regisztrációval és bejelentkezés után történő vásárlások (kereskedő - kereskedelmi engedéllyel kell rendelkeznie)

A regisztráció után lépjen velünk kapcsolatba az info@pidilidi.cz címen, és kérje a bejelentkezési adatok kiosztását

Amikor legközelebb a bejelentkezési adatai alatt csatlakozik, mind a végfelhasználók, mind az Ön számára megjelenő standard árakat láthatja.

!!! FIGYELEM, A KERESKEDŐK ELADÁSA CSAK CSOMAGOLÁS UTÁN LEHET !!!

HOGYAN KÍNÁLJUK Önt - Csehország, Szlovákia, Magyarország?

Csomagokat DPD futár útján szállítunk. Ha az árut hazaküldi, és napközben nem tartózkodik otthon, javasoljuk, hogy küldje el az árut például munkába stb.

Használhatja egy postai megrendelés szolgáltatásait is, amelynek több mint 2550 gyűjtőhelye van Csehországban és 620 Szlovákiában.

Egy másik lehetőség az áruk személyesen átvétele a Nelun spol. raktárában. s r.o.

A DPD futár készpénzzel vagy hitelkártyával fizethető.

 

Értesítés és áruk elfogadása.

A megrendelt áruk elküldésének napján e-mailt kap (kb. 15.30-kor) arról, hogy a szállítmányt átadták a fuvarozónak, és mely szám alatt regisztrálták az online nyomon követésre. A fuvarozó nem veszi fel a kapcsolatot az ügyféllel telefonon a DPD Classic szolgáltatással. A levél kézbesítési értesítés, és az ügyfélnek a küldés utáni napon a kézbesítési címen kell lennie.

DPD Classic:

  • Kézbesítés az átvételt követő munkanapon
  • 3 kézbesítési kísérlet (nincs telefonos kapcsolat)
  • A szállítás online nyomon követése és annak megerősítése, hogy kézbesítettük a szállítmányt

DPD Private:

Kényelmes kézbesítés, amelyet az ügyfél kezel a DPD Kurýr webalkalmazásban

 

  • Kézbesítés az átvételt követő munkanapon
  • 3 kézbesítési kísérlet telefonos kapcsolattartással
  • Online szállításkövetés
  • DPD Courier webalkalmazás, amelyben megtehetik: megváltoztathatják a címet vagy a kézbesítés dátumát, nagyobb városokban választhatják a szállítási időt (reggel / délután / este), választhatnak személyes átadást az adagolási ponton, üzenetet küldhetnek a futárnak Folyamatos SMS / e-mail e-mailben: 1 nappal a kézbesítés előtt elküldjük a bejelentkezési adatokat a DPD Kurýra-nak, a kézbesítés napján megadjuk a futár érkezési órájának intervallumát

Szállítás:

  • Amikor a szállítmányt átveszi a szállítmánya, tájékoztató SMS-t, valamint letétet kell kapnia, és készen áll a szállításra.

Személyes előfizetés:

  • Tájékoztató e-mailt küldünk, amint a megrendelést átvette és készen áll a kiadásra.