www.pidilidi.hu www.pidilidi.hu
0 Az Ön kosara 0 Ft

Panaszkezelési eljárás

A Reklámszabályzat az Eladó NELUN spol s r.o., székhelye: 438/7 Křenová utca, Prága 6, azonosító száma: 27711242, bejegyezve a prágai Városi Bíróság által vezetett cégjegyzékben, C részleg, 78675. betétlap.

A reklámszabályzat az Eladó általános szerződési feltételeinek szerves részét képezi.

A vásárló köteles megismerni a Panaszkezelési eljárást és az Általános Szerződési Feltételeket, mielőtt kötelező érvényű megrendelést adna le.

Az adásvételi szerződés megkötése és az áru átvétele az Eladótól elfogadásnak minősül.

A jótállás igazolásaként a Nelun spol. s r.o. minden megvásárolt áruról vásárlási bizonylatot (számlát) állít ki, amely tartalmazza a reklamációhoz szükséges törvényes adatokat (az áru neve, ára, mennyisége, katalógusszáma, az eladás dátuma).

1. Garanciális feltételek

A vásárlónak javasoljuk, hogy ellenőrizze a csomag állapotát (a doboz sérülése) a DPD futár által történő kézbesítéskor. A vevőnek jogában áll megtagadni a sérülés jeleit mutató küldemény átvételét. Ha ilyen módon sérült küldeményt vesz át, a sérülést a fuvarozó átadási jegyzőkönyvében fel kell tüntetni. Minden későbbi, ezzel kapcsolatos igényt figyelmen kívül hagyunk.

A szállítmány átvétele után az árukra 24 hónap garancia vonatkozik. Amennyiben a termékben ezen időszak alatt hiba keletkezik, a vásárlónak joga van reklamálni.

2. Panaszolási eljárás

Ha árut igényel, kérjük, másolja le a számlát, vagy írja fel nevét, címét, telefonszámát, rendelésszámát (számla) egy papírra, és küldje el az áruval együtt a raktár címére: Nelun spol. s r.o., Za Humny 3301, 697 01 Kyjov (további https://www.pidilidi.cz/stranky/vymena-nebo-vraceni-zdarma).

3. Panaszkezelés

A reklamáció rendezésére az eladónak az áru átvételétől számított 30 nap áll rendelkezésére. Ha a reklamáció jogos, a vevő jogosult a szükséges költségek, különösen a reklamált áru elküldésekor a vevő által fizetett postaköltségek megtérítésére. Ebben az esetben kérjük, szkennelje be a szállítólevelet, és küldje el a kapcsolattartó e-mail címünkre: info@pidilidi.cz.

.

Ha a gyártó elfogadja a reklamációt, az összeget visszatérítjük az Ön által megadott számlára.

A reklamáció rendezése után a jótállási idő meghosszabbodik azzal az idővel, amíg az áru javítás alatt állt. Abban az esetben, ha a reklamáció részeként az árut új árura cserélik, az eredeti jótállási idő folytatódik (azaz a jótállási időből csak az az idő kerül levonásra, amely alatt az ügyfél nem tudja használni az árut).

Megalapozatlan reklamáció esetén a jótállási idő nem hosszabbodik meg.   

Az igényléssel kapcsolatos valamennyi dokumentumot mindig gondosan őrizze meg.